{{ Back To Work }}

Jag har haft 3 hela veckor ledigt nu, min första riktiga semester ever avklarad! Och för er som undrar så började jag klättra på väggarna ca vecka 2 av den. Har lärt mig exakt hur mycket jag behöver mitt jobb för att fungera psykiskt. Även exakt hur mycket jag behöver en ny lägenhet som är min like asap. Har försökt lära mig själv att ta det lugnt denna semester, att faktiskt ha semester...det gick väl inte så bra.
 
På det stora hela utöver det har jag hängt med fint folk på stan, hemma hos folk, fika fika fikaaaat, spelat alldeles för mycket (but never enough) PS3, var en sväng till kära Stockholm där jag skamset gjorde slut på pengar (Shock tog mesta av pengarna)...that's about it really. Höll på ta spontan weekend i London by myself men bestämde mig för att det kan jag ta när jag lärt mig ha semester på hemmaplan.
 
Men idag är det back to work som gäller och jag vaknade kl 6.45 imorse mega pepp på det! Ska bli skönt, riktigt kliar i mina tassar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0