{{ Supernatural Goes Netflix }}

Ända sedan jag skaffade mig Netflix I've been all "Varför har ni inte Supernatural?" och upptäckte igår när jag och syrran satt och bläddrade efter en film att dom fått dit det nu! 6 av 9 säsonger finns uppe redan and I like it. När Supernatural väl sänds i Sverige går det på dumma tider vad jag fattat för så score för svenska fans!

Jag håller ju mig extremt mycket med att köpa in serier som fortfarande sänds för att sen köpa hela serie boxen som kommer. Det blir en större summa direkt men så mycket billigare! Så blir awesome att kunna kolla på gamla favorit avsnitt bara så där nu mellan film/serie varven på Netflix :)

Kommentarer
Postat av: Ang

Men det har ju funnits jättelänge, så länge jag har varit medlem :P

Svar: Whaaaat! Asså netflix mobbar mig för visar inte allt jag söker på fast det finns :(
Kitten Black

2013-12-16 @ 19:51:15
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0