{{ HOME DIY LÅDA }}

Har säkert missa en massa (kommer i så fall en pt.2) som jag vill ha i min Home DIY låda. Men detta är en del av det som bara måste finnas till hands. Jag älskar att köpa second hand/ta över av andra och sen fixa om det till något nytt. Eller ta något jag har och tröttnat på hemma och göra en touch up så det faller mig i smaken igen. Då behöver man lite färg m.m hemma liggandes.
Jag tycker skydd så som engångshandskar och andningsskydd är viktigt att ha i sin DIY låda när man ska hålla på med saker så som t.ex sprayfärg, eller som jag som använder mega starkare lim i vissa områden. Det är viktigt att tänka på att det man håller på med inte är helt ofarligt och är inte bra att andas i sig en massa skit när det gäller mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0