{{ H&M HOME // CRAVINGS }}

Blir mycket inrednings relaterat just nu, med all rätt om jag får säga det själv! :) Idag är det mest slapp dag för senare när syrran slutat ska vi till mormor och fika innan vi drar hem till föräldrarna igen där det ska julpyntas. Förutom det tänker jag bara ta dagen som den kommer. Menar sitter fortfarande i morgonrocken så inte många knop idag...Bjuder på lite H&M Home Cravings under tiden! Jag älskar svart även i inredning så försöker hitta sätt att få effekter/färg klickar här och där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh gud så fina gardinerna var!

Svar: Ursnygga! Funderar på att klicka hem till vardagsrummet...för kommer inte passa i mitt horror tema sovrum haha :P
Kitten Black

2013-12-26 @ 15:07:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

Näää kanske inte... så kan du ha ett magsikt vardagsrum! ^_^

Svar: Ja, Harry Potter merchandisen kommer ju stå där inne så passar bra hihi :P
Kitten Black

2013-12-27 @ 10:44:48
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0