{{ Flyttpackning & Inrednings Planering }}

Idag har jag varvat mellan att flyttpacka och kollat tidningar efter inrednings inspo, inköp m.m. Kan sitta och bläddra i timmar i en Mio katalog eller en ifrån typ IKEA, helt galet kul och bara kliar i fingrarna just nu. Jobbar imorgon, planerar att sitta hemma på min egna dator att jobba. Ska bli lite skönt att få något gjort på jobb fronten faktiskt, jobbar inte så mycket kommande veckan så hinner med mycket i flyttstarten! :) Har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: Cilla - fellow nerd

Känner att jag kommer från ingenstans här, men ville bara säga:

Hej, jag gillar din blogg grymt mycket :D Vi verkar dela massa intressen osv, så risken finns att du kommer se mig här inne fler gånger!

Svar: Aw, tack! Du är så välkommen så :P
Kitten Black

2013-12-29 @ 21:20:11
URL: http://heltrandom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0