{{ zipholders & bats }}

Igår hade jag på mig en av mina pins jag gjorde. Tänkte har ju gjort dom so better use them! Jag är inte van vid sånt, får/köper/gör jag en åker den på min ryggsäck liksom men den börjar bli lite full...så får bära den på mig istället! Zipholder order på jobbet så mycket pyssel och pill på den fronten tills nästa vecka! Tävlingen slutar ju nu på fredag men tänkte jag ska lotta ut en pin efter eller skulle ni hellre jag lottar ut ett DIY-kit först för att göra en? Kan hända det blir Supernatural tävling i mellan, vi får se! ^^

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja en Supernatural tävling låter spännande :D

Svar: Får se vad det blir ^^ !!
Kitten Black

2013-08-21 @ 13:21:09
Postat av: Bona Dea

Vilken söt pin! :)

Svar: Tack!! :) <3
Kitten Black

2013-08-21 @ 14:48:21
URL: http://faunabonadea.blogspot.se/
Postat av: Sofie

Åhh så fin pin. Och jag vill tävla om en! :D

Svar: Tack tösen :3 !! Kommer in tävling inom snar framtid! ^^
Kitten Black

2013-08-21 @ 20:19:57
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0