{{TIPS}} Framkalla Instagram Bilder Billigt!

Sett massa bloggare som kör en sida ifrån USA och tror det finns en i Sverige...Oavsett hur det är tycker jag det är löjligt (!!) dyrt att framkalla där och är bara några enstaka dessutom! Så jag provade sist jag framkallade stuff hos Fujidirekt hur det blev! Och det blev så bra så :)
 
Enda man behöver tänka på när man skickar iväg en beställning online är att kryssa i rätt ruta, se bilden nedanför, så bilderna blir 10x10cm som dom ska vara. Och Fujidirekt har massa kampanjer där man får 50-100 bilder gratis, googla bara så lär någon dyka upp :) Då blir det ännu billigare, du betalar endast frakt på dom kampanjerna. Obs! Kom ihåg att välja format "10x" och inte "11x" om ni vill få dom i rätt storlek.

Kommentarer
Postat av: Elenor

Wohoo! det här är något jag väntat på. Eller snarare funderat över hur jag ska göra, för jag har misstänkt att det finns ngt knep för att framkalla i den storleken. Så tack så mkt för tipset gumman <3

Svar: Ingen fara tösen! ^^ Följ deras FB sida, dom har gratis bilder kampanjer m.m rätt ofta! :)
Kitten Black

2013-08-22 @ 22:48:57
URL: http://gejland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0