{{ I'm A Soldier }}

Ja, jag kan ju då meddela direkt att jag ska köpa Castiel tishan. Mishief Managed ligger bra till också, är nog snyggaste designen med det jag sett på en tisha, fanimej love! Men Castiel, my love, my baby. I need it in my life. Jag menar kolla ryggen på den! Texten, bilden, all of it! Det är inte ofta jag blir upp över öronen kär i ett plagg, ok nu ljög jag för mitt bankkonto anser det händer för ofta, men en combo av snygg design + fandom är farligt för då tar Fangirlen i mig över och så är det med det. There's nothing I can do about it! Nu tycker ni nog jag är knäpp men det visste vi alla redan :)
Börjar må bättre men är fortfarande rätt hängig, nyser och hostar med snörvel on top! Men jag tror jag är feber fri idag (ta i trä) men har ont fortfarande så blir nog en lugn dag framför TVn idag. Är till och med perfekt väder för "stanna inne mys dag".Mitt mål är kontoret på måndag!

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, så fin den var! älskar också castiel haha :D vars hittar du alla snygga tröjor?

Svar: Alla hittades på hottopic.com :) I detta inlägg asså ^^
Kitten Black

2013-08-17 @ 13:58:49
URL: http://evelinad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0