{{ baby it's wednesday and I am so cold }}

{{tumblr}}
 
Bjuder på mer inspo! Better inspire than leave it blank, right? Mår sämre idag än igår ärligt talat men det stoppade mig inte ifrån att sminka mig och förbereda mig för att knalla till kontoret! No rest for the wicked som jag brukar säga. Det som irriterar mig mest är den irriterande huvudvärken (hello fever!) men ska knapra i mig ett par alvedon sen är jag nog fit for fight ett par timmar. Super viktig vecka på jobbet, idag ska allt bli klart inför imorn. Jag har tid att va sjuk sen!
 
Change of plans: Blev att jobba hemifrån istället :) Tur man har en chef som håller lite i mina tyglar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tatueringen med Kaninen är såå fin!!
Vilken snäll chef du har :)

2013-08-14 @ 20:10:50
Postat av: Amanda Niclasson

Så fin blogg!

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-08-14 @ 20:36:08
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0