Home Treasures

Home Treasures
 
Home Treasures by thehowlingwolfheart on Polyvore

First of all, det borde va olagligt att va uppe så här tidigt på en ledig dag. Lyssnar på Lana Del Rey medans jag häller i mig dagens första kaffe, i desperat försök att vakna till och bli människa. Drar till IKEA idag med la familia där det mesta ska inhandlas till lägenheten jag flyttar till om 1 vecka! Det ska bli kul även om mitt bankkonto kommer bli några 1000-lappar fattigare :) Men har ju sparat som en tok och hållt i pengarna hårt så ska inte eka för mycket där inne efter skulle jag tro hehe. Regnet har öst ner sen igår ute, mysväder.

Kommentarer
Postat av: catarina

vilket IKEA ligger närmast dig? :) du får visa sen vad du köpt! hehe :]

Svar: Det i stockholm ligger egentligen närmast, fast vi åker till Linköping istället :)Haha skulle gärna göra det om jag inte handlade så mycket xD Men tänkte göra en liten tour sen i lägenheten när jag flyttat in så då visas typ allt :P
Kitten Black

2012-09-22 @ 11:47:30
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0