She Felt So Numb & Dreamy

Underbar inspo hittad genom en av mina tumblrs, Tiger-Eye.
Untitled diary of ... echoes Wood Elf Female Stand After the Fall Untitled sister Untitled
När jag inte hänger på Tumblr så jobbar jag, hänger hos föräldrarna med kaninen, myser mig ner hemma framför TVn med te och tända ljus, gör smycken, ebayar, drömmer mig bort till en annan del av världen, knarkar Supernatural och American Horror Story. Livet är...bra, även om det gör väldigt ont att andas för det mesta. Någonting saknas. Jag vet inte vad än men jag känner denna enorma saknad, så det gör ont. En bit av mig själv på något sätt. Nåt i mig själv saknas...men vad?

Kommentarer
Postat av: catarina

sv. mitt svar blev en tom kommentar, så jag skriver här; tack <3 det värmer!

2012-11-02 @ 13:55:41
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se
Postat av: Fatma

så härligt :)

2012-11-09 @ 09:33:38
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0