Bildlöst inlägg ftw!

Det är måndag. Och jag kämpar fortfarande för att inte gå under. Kämpar för att andas och för att komma upp om dagarna. Men det går, jobbade som jag skulle hela förra veckan. Det brister när det brister. Allt jag kan göra är att vänta tills min styrka tar slut, sen kan jag låta mig själv brista och förhoppningsvis då börja acceptera.

Helgen var guld. Lördag hade jag för mig själv, skämde bort mig med munkar och thai mat. Myste till film på kvällen. Och igår så åkte jag till Kolmårdens Tropicarium med pappa och syster, vi var på mediamarkt också där jag hittade X-men First Class på Bluray, för bara 129kr! (glad tjej hey). Vi åt även den godaste hamburgaren och sen åt jag thai mat igen till middag. Köpte även bikini igår för första gången på typ 5 år eller nåt. Blyg brud är ordet.

Nej ni. Skölja ur kaffe koppen och sen dra sig till jobbet. Bildlöst inlägg ftw!

Kommentarer
Postat av: FourPictures

Haft en bra helg? :)

2012-05-20 @ 14:42:09
URL: http://fourpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0