27 Mars 2012

In my room. Full rulle på jobbet och jag försöker hinna med livet utanför det, vilket inte går så bra ärligt talat. Det är slit och släng att hinna klart allt inför imorn då vi har ny öppning för butiken som nu är full av barn kläder! :D Men jag älskar mitt jobb så det gör inget, även om det ska bli skönt när detta projekt är helt startat imorn. När jag inte jobbar häcken av mig så knarkar jag Supernatural, myser med kaninen och ser lite TV. Men ska bli kul med ombyte imorn då jag jobbar 18-20 ^^ Det blir kunder i butiken och bubbel för anhöriga nere på lagret då under öppningen, ska bli nice hörni!

Kommentarer
Postat av: catarina

sv. åh, tack. (!) ♥♥

2012-03-27 @ 21:00:58
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0