22 Mars 2012

Wolfgirl Torsdag redan? Ojsan ojsan denna vecka går fort haha. Just denna stund har jag soundtracket till Repo! the Genetic Opera på hög volym i bakgrunden, knarkar kaffe så mycket jag kan innan det är dags att gå. Varg-tisha (ej den ovanför) och ett par shorts har jag på mig, men fuskar så har leggings under shortsen.

Imorn är det sista dagen för utförsäljning i butiken/jobbet och då stänger vi igen tills 28 mars. Vet inte om jag har nämnt det men vi ska ju byta sortiment i butiken :) Vi ska bli en 100% barnbutik där inne så igår kom första lasset med så otroligt söta små kläder m.m! Kommer ha märken som Geggamoja och Lundmyr! Vi är fett peppade för detta, både jag och chefen. Och kommer bli spännande och kul när vi bygger om nästa vecka på high speed! ;) Jag fotar så fort det är klart och visar, kommer bli fint!

Mitt i allt håller jag på gå under i ångest inför lördag då min utredning fortsätter och psykologen kommer hem till mig. Inte ens helgerna får man ha ifred nu haha. Nej men det går nog bra, lite läskigt bara...Men nu ska jag hälla mig sista kaffet och sen dra iväg! Ciao kitties!

Kommentarer
Postat av: catarina

åh barnbutik, vad mysigt! men innebär det att ni inte kommer sälja smycken längre? :o hur går det då med smyckes-shopen?



sv. hihi ja halsbandet :3 påtal om halsband hörru! hur gick det med dom där du skulle skicka förra veckan? :( :(

2012-03-22 @ 09:51:18
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0