Little Piggy by Rob Zombie


Nu drar jag till jobbet och hoppas dagen går lika fort som vanligt. Love my work men satan känner hur jag behöver 1 eller 2 dagar ledigt och bara göra absolut ingenting. Hela min kropp skriker efter vila och slapphet. Det blir det i helgen, tänker fan inte röra en muskel haha.

Blir att jaga finaste tröjan på lunchen sen tror jag nog jag drar förbi second hand på vägen hem! Ciao kitties, ses ikväll!


Translation:
I'm off to work and hoping the day will pass as quickly as usually. Love my work but damn I feel how I need 1 or 2 days off and do nothing at all. My whole body is screaming for rest and lazyness. That's my weekend plans, I'm not doing a damn thing and I ain't moving a musucle lol. Ciao kitties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0