Åker mot station "migrän"

Underbart är ni dyker ner och vill vara med och tävla! ^^ Hade jag haft ekonomi för det hade jag ärligt talat gett bort alla halsband till dom som vill ha! Men nu lever man ju inte sånt lyxliv tyvärr haha. Jag älskar att göra folk glada och bestämde mig därför för att börja ha tävlingar i varje fall, låter väl som en bra ide? ^^

Men just nu så blir det sängen. Har haft huvudvärk sedan igår och känner hur det nu rullar iväg rejält emot stationen "migrän" så det är bara att knapra smärtstillande och lägga sig i sängen så man kan jobba imorn. Får visa er imorn istället vad som flyttade in i garderoben i helgen ;) Ha det gott, kissar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Migrän suger. Inte för att jag vet om det är just det jag brukar ha, men huvudvärk som får en att spy är ju inte bara vanlig huvudvärk iaf. Sucks what so ever. Hoppas det går över :(

2012-02-28 @ 22:36:33
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: catarina

tävlingar är super! & ja, du vet vad jag har sagt. :)



hoppas den dumma huvudvärken försvinner snart :( <3

2012-02-28 @ 23:04:18
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: haha, min mamma är väldigt nojig över att beställa över internet så jag skulle nog aldrig få beställa därifrån är jag rädd. jag är inte 18 så kan inte beställa själv än, suck!!

2012-02-28 @ 23:18:56
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: essays

I like the picture with photos of the main actors of horror and mystique soaps!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0