Yesterday

Promenad till jobbet, jobba, shopping. Typ vardagen för mig, minus bussen hem för går nästan alltid hem.

Jag går varje dag till och från jobbet, det har typ blivit heligt för mig haha. På vägen dit hjälper det mig komma igång för dagen och på vägen hem hjälper det mig att varva ner så jag kan slappna av på kvällen. Tror det är typ 2,5km dit så blir ca 5km gång 5 dagar i veckan...så jag menar är ju hälsosamt också xD Inte konstigt mina feta vader har blivit så maffiga. Men på tal om jobb och gå, så ska jag dra på mig skorna och dra iväg nu :)

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja eller hur, ÄLSKAR ebay :)

2012-04-24 @ 21:37:08
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0