{{ Tumblr }}

vet inte riktigt vad som hände med en av mina tumblrs gick och blev med pastel och my little pony, anime på det...things change I suppose. folk frågar där om jag är på väg att go pastel goth... xD

Nu ska jag dra på mig biker bootsen och dra mig ner till butiken. Har jobbat hemma ett par dagar då jag mått för dåligt för att kunna ta mig dit men nu är jag trött på den skiten så var det med det. För övrigt funderar jag på att typ ta bort mitt vänstra öga, det rinner alltid som bleh på grund av min pollen allergi som redan är igång.
Får se om det blir som igår då jag tog mig till butiken och höll på tuppa av stup i kvarten så jag fick gå hem igen. Håll tummarna att det inte blir så!

Kommentarer
Postat av: catarina

usch det lät inge vidare det där sista du, ta hand om dig!! :(

2012-04-19 @ 12:28:25
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill reblogga allt det där :'DDDDD

2012-04-23 @ 22:02:42
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0