Lidköping, here I come!


Nu drar jag mot tågstationen snart! Kan hända jag kikar in på tåget, beror på hur mitt internet fungerar där då det brukar vara ganska så jävligt haha. Vet inte om jag kommer blogga under helgen då jag vill umgås massa med min tös! Men system kamera, videokamera och lilla digitalkameran är med så bilder blir det! Om inte annat så hörs vi på måndag när jag är hemma igen! Önskar alla en underbart trevlig påsk! Och då jag varit tonåring själv en gång i tiden så ber jag er festa försiktigt. Ta hand om varandra, hörni! Gäller även vuxna så klart.

Kommentarer
Postat av: felicia

åh lidköping är jättefint! :D har du varit i läckö slott, det är väl där? eller i närheten iallafall :)

2012-04-05 @ 17:10:42
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/
Postat av: catarina

glad påsk på dig med fining! ha det grymt nu <3

2012-04-05 @ 18:15:40
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0