Curls & The Joker

Asså mitt hår var jätte lockigt efter att ha flätor i typ 2 dygn...men dom gillade nog inte dagens väder. Mycket bättre med permanent, som jag saknade att ha som en tok när jag tog ur flätorna. Så ringde syster och det ska snart fixas! :) Har permanentat håret 2 gånger förr and I miss those curls! Rockar för övrigt mitt Joker linne idag som jag köpte i Lidköping.

Jobbar och har just nu lunch, var av att jag bloggar på arbetstid igen hehe. Såg klart Fruits Basket igår så frågan är vad man ska underhålla sig själv med ikväll. Bleach kanske? Spelar inte så stor roll för allt jag har i huvudet är att imorn kommer min finaste tös hit och vi ska se Avengers tillsammans!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Söto!

Tänkte också köpa det där linnet förr, men köpte Johnny depp istället ;$ sjukt snyggt iaf.

2012-05-06 @ 14:23:42
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0