What doesn't kill you makes you stronger, right?

Så vart har jag varit hela veckan? Jag har varit hemma ifrån jobbet sjuk. Magproblemen jag åkte in till läkare halvt akut pga för två veckor sen är fortfarande igång och denna vecka har varit hemsk. Jag vill bara ha min kallelse till ultraljudet och börja utredning vad fan felet är. Det som inte dödar dig gör dig starkare, right?
Translation:
So where have I been hiding all week? I've been home from work. The stomcah troubles that I went it fast to a doctor because of like two weeks ago is still on the move and this week has been hell. I just want my time to the ultrasound and start investigating what the heck is wrong. What doesn't kill you makes you stronger, right?

Kommentarer
Postat av: Alice

Ååh, hoppas det inte är något allvarligt och att du mår bättre snart! <3

Svar: Dom misstänker gallsten just nu men får se vad ultraljudet visar...eller inte visar och vad som händer då. Tack! <33
Kitten

2015-01-23 @ 17:21:37
URL: http://miranodesign.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Allt som inte dödar gör dig helt klart starkare gumman.. Hoppas kallelsen kommer snart.. Puss <3

Svar: But I no wanna be stronger D: Jag är redan en Shield-Maiden fan xD Puss <3
Kitten

2015-01-23 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0