The Time To Relax Is When You Don't Have Time For It

Planen idag var att gå upp tidigt och dra iväg att handla men det blåser så jävligt ute asså haha. Så jag gick faktiskt och la mig igen och sov ända till 12-snåret! Känner mig fullkomligt slutkörd i hela mig efter att ha kämpat på jobbet mellan hardcore illamående och extremt smärtsamma anfall. Så extra sömn behövdes idag.
 
Får se om jag sticker iväg senare men just nu känns det som jag nog kryper ihop till en liten boll och chillar idag. Har gått underground denna helg och vill inte träffa eller prata med någon utan kaninen.
Translation:
My plan today was to get up early and go food shopping but it's blowing so damn bleh outside lol. So I went back to bed and woke up again around lunch! I'm so exhausted in all that I am after having worked between hardcore sickness and extremely painful attacks. So some extra sleep was needed.
 
Might head out later but right now it feels like I'll just kick back and relax today. I've gone underground this weekend and I don't want to see or talk to anyone except for the bunny.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0