Doctors are great - as long as you don't need them

Dagen igår gick ju inte riktigt som planerat. Började på natten då jag hade värsta awkward magontet, slutade till slut med att jag ringde rådgivning och sen vårdcentral och fick akut tid inom en timme, så spenderade morgonen hos läkare med massa provtagning. Ska tillbaka idag igen då det gör ont runt blindtarmen. Så just nu håller jag bara tummarna det ska gå över istället för bli värre så jag slipper operation osv.
Have a Instagram taken few days before this started, when I look alive.
 
Translation:
Yesterday didn't go as planned at all. It began during the night with stomach pain from hell, ended up calling and getting a docors appointment withing the hour yesterday morning. So the morning was spent at the doctors, taking all kinds of tests. I'm going back today since the pain is where my appendix is. So right now I'm crossing my fingers that it gets better instead of worse.

Kommentarer
Postat av: stefan

Krya på dig :)

Svar: Tack! :)
Kitten

2015-01-09 @ 18:24:06
Postat av: Elenor

Jonas hade liknande förra året, men det handlade inte om blindtarmen utan om "en förkylning" i magen/buken. Det var skumt, och hade inget med blindtarmen att göra. Krya på dig! <3

Svar: Ok! Verkar på mig som det är gallan så ska bli kallad till ultraljud :( Tack! <3
Kitten

2015-01-10 @ 09:02:12
URL: http://gejland.blogspot.com
Postat av: Elenor

Aj aj, hoppas det blir bättre snart iaf <3

Svar: Jo, det kommer och går hehe. Tack ! <3
Kitten

2015-01-12 @ 12:09:03
URL: http://gejland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0