Dear Sleep,

Precis jobbat klart mina morgon timmar och ska nu slänga i mig frukost och göra mig klar för att knalla mot kontoret. Min insomnia är alive and kicking så går jävligt segt just nu. Fem nätter i rad, typ ingen sömn. Nada, nothing at fucking all. Ni vet känslan då man är så trött så det känns som man typ flyter? Förbi det och på delen det känns som man faller ifrån en hög punkt så fort jag står eller sitter stilla.
Translation:
Just finished my morning hours at work and it's time to eat some breakfast then get ready to head to the office. My insomnia is alive and kicking so things are moving damn slow right now. Five night in a row, no sleep pretty much. Nada, fucking nothing. You know the feeling when you're so tired it feels like your floating in water? Yeah, passed that and on the part where you feel like you're falling from a really high place as soon as I stand or sit still.

Kommentarer
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åh I hear you! Så jävla tungt, så måste jag leva på koffein hela dagen och det gör ju bara insomnian värre!

Svar: Jag vet frustrationen! Jag får själv migrän om jag ej dricker kaffe rätt tider...ond cirkel det där!
Kitten

2015-01-07 @ 10:56:24
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0