PINTEREST // BLOGGING 101

När jag känner motivationen eller inspirationen svika mig inom bloggen så brukar jag surfa efter bloggtips inlägg.
Så som inlägg ideer, hur man gör sig blogg "bättre" m.m. Följer det aldrig ord för ord men ger mig en massa inspiration!
 Så jag gjorde en pinboardPinterest där jag kan samla allt detta och dela med mig av det. Gå och kika!

Vad gör ni för att kicka igång bloggandet?
 
 
Translation:
When I feel the motivation or inspriation failing me when it comes to blogging I usually browse after blog tips posts.
Like post ideas, how to make your blog "better" and more. I never follow the post word to word but it gives me loads of inspiration!
 
So I made a pinboard over at Pinterest for this to start collect it all and also share to others. Go have a look!
 
What do you do to kickstart the blogging?

Kommentarer
Postat av: Ang Starfighter

Jag gör likadant, jag googlar runt och försöker hitta någon rolig inspo. I värsta fall så gör jag någon sådan där lista med frågor. Ska absolut kolla in din pinboard för lite inspo :)

Svar: Man kan aldrig få för mycket tips :) Jag har alltid en liten notebook med mig som jag skriver ner post ides m.m i ^^
Kitten

2014-10-27 @ 09:03:43
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Tack :D superbra tips!

Svar: No worries! ^^ Kul att dela med sig när man vet själv hur ofta man fastnar egentligen :P
Kitten

2014-10-27 @ 11:42:29
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0