Keep Calm It's Lunch Time

Normalt sett på lunchen efter jag slängt i mig maten, oavsett vart jag jobbar ifrån, så brukar jag blogg jobba m.m resten av lunch timmen. Men idag så accepterar jag att det är okej att chilla och ta det lugnt så jag ska promenera till föräldrarna där mamma och min moster väntar med lunch! Är så nära dit ifrån mig så man hinner.
Translation:
Usually when I'm on my lunch after tossing my food in me I blog work or such rest of my lunch hour. But today I'm accepting the fact that's it's totally okay to just relax so I'm gonna take a walk to my parents place where my mom and aunt is waiting with lunch. It's so close to my place so there's enough time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0