Before/After Work

Haha, den här bilden passar bra på jobb fronten. Det är full rulle på alla håll och vi kämpar hårt för att hinna med allt och lite till! Tur man har bästa chefen helt för sig själv en dag till på mitt kontor innan hon drar tillbaka till Stockholm för veckan :)
 
När man kommer hem just nu snubblar man till köket och fixar mat (annars blir det ej gjort pga lathet) sen snubblar man vidare till soffan där man parkerar med herr kanin resten av kvällen. Tacksam jag har fredag ledigt.
Translation: 
Lol, this picture is so right for the work part of life right now. It's busy busy busy on all parts and we're working a lot to make sure we can do it all in time and some more. Luckily enough I have my boss (who's the best) a whole day more at my office before she goes back to Stockholm for the rest och the week :)
 
When you get home you stumble to the kitchen to make dinner (or it wont happen due to lazyness) then you stumble to the couch where you park for the rest of the night. Thankful I have Friday off this week.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Blöööh, I hear ya!

Svar: Det är cray cray! Man kan tro man jobbar på en online halloween butik som är populärast i hela världen :O (med tanke på oktober and all haha)
Kitten

2014-10-28 @ 08:00:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Hittade precis din blogg and i love it!! Tänkte fråga om du kunde skriva ett inlägg om hur du startade din webbshop? Är nämligen otroligt sugen på att göra det själv :) Tack på förhand. Kram

Svar: Hej! Vad kul! ^^ Självklart kan jag det i framtiden, lite mycket just nu dock omkring men ska fixat :) Första att kolla upp är dock om du kan köra som Hobbyverksamhet eller om du måste t.ex skaffa F-skattesedel osv :)
Kitten

2014-10-28 @ 10:21:06
Postat av: Karin

Haha, först log jag innan jag insåg hur sann den är. Jag jobbar inte men skriver låtar som hobby. Känner mig alltid lika konstig när jag suttit flera timmar...

Svar: Man känner igen sig så väl haha :P Är likadan med det kreativa på hemma plan ^^
Kitten

2014-10-28 @ 17:27:04
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0