SciFiWorld Stockholm / Guests

Börjar dra ihop sig till mässa som jag drar iväg på den 29 november! Dock blir det cosplay löst för mig i år då jag inte haft tid till att fixa något. Så blev mindre stressigt att bara släppa det i år. Däremot en annan utveckling den helgen (som nog är den bästa) är att min Wolf Twin kommer hit ifrån Lidköping och ska med!
Jag åker inte till mässor i Sverige för gäster, då det är svårt för dom att få hit folk som klickar intresset i mina fangirl delar men är faktiskt en gäst i år som fick mig att ha ett omg-moment! Nämligen David Morrissey som spelar Govenour i The Walking Dead! Någon mer som ska dit?
 
 
Translation:
It's starting to close in on November 29th when I'm going to the SFWorld Convention in Stockholm! I will not cosplay this yeard because I haven't had the time to do anything. So it was so much less stressful to just let it go for this year. On the other hand my Wolf Twin is coming here that weekend and is going to the convention with me!
 
I don't go to conventions in Sweden for the guests, since it's hard to get people who makes my fangirl parts click but there is one guest this year that made me have a omg-moment! David Morrissey who plays The Govenour in The Walking Dead. Anyone else going?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag ska också dit :)

Svar: Sweet! ^^
Kitten

2014-11-08 @ 12:31:15
Postat av: Bunny Therése

Om jag är i Stockholm den helgen kanske vi sticker dit :D

Svar: DO IT! :D
Kitten

2014-11-10 @ 09:08:02
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Är sjukt intresserad av att åka!!! Men får se

Svar: Är en av dom bättre i Sverige jag varit på ^^ Och ska visst vara större i år :)
Kitten

2014-11-18 @ 11:06:35
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0