New Favs In The Nail Box!

Seize Vite Dry Fast Top Coat är min nya Gudinna i nagel lådan! Den är så jävla guld så det finns inte, är helt mindblown haha. Den torkar verkligen supersnabbt (snabbare än IsaDora Wondernail) och den får lacket hålla bättre än något annat jag har provat tidigare. Jag hittade mitt på Åhléns för ca 120kr och ja det är värt pengarna.
Depend Dip In Remover är min nya hjälte. Jag älskar att fixa med naglarna men jag hatar att ta bort det, fy fan. Denna lilla produkt har räddat mig inom den delen. Ja krävs lite mer om man har t.ex nagel stickers men annars är det typ bara att doppa i, ibland snurra lite och tadaaaa borta. Det är magi för naglar på burk! Jag fixade min på Åhléns för att köptes samtidigt på Seize Vite men har även sett den på t.ex Ica Maxi m.m.
 
 
Translation:
Seize Vite Dry Fast Top Coat is my new Godess in my nail bow! It's so damn amazing and I'm mindblown lol. It really does dry super fast (faster than Wondernail by IsaDora) and it makes your nails last better than anything I've tried before. It is a bit more expensive than most top coats but it sure is worth the money.
 
Depend Dip In Remover is my new hero. I love fixing my nails but I hate removing it, bleh. This little product has saved me in that area. Yeah it takes a bit more than this to remove like nail stickers but other than that it's pretty much dip in, sometimes give it a little spin and tadaaa it's gone. It's magic for nails on a jar!

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Seize Vite Dry Fast Top Coat är bäst! Har det själv:)

Svar: Ja! Önskar deras underlack var lika bra bara haha :O
Kitten

2014-11-19 @ 13:13:10
URL: http://www.missnaily.for.me
Postat av: Ang

Älskar nagellacksborttagningen, såå smidigt! Måste testa det där nagellacket :)

Svar: Ja! Var lite skeptiskt först haha men är underbart :) Top Coatet är UNDERBART! :)
Kitten

2014-11-20 @ 19:42:51
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0