My Computer Is Fucked Up & We Hate Each Other

Anledningen till att uppdatering osv är låg är för att min dator här hemma har gett upp totalt. De gånger den väl startar (efter mycket om och men) så funkar den så där. Senaste utveckligen var att så fort jag försöker spara en bild eller fil, oavsett om det är i photoshop eller t.ex en webbläsare låser sig hela skiten.
 
Försöker fixa så mycket med bilder till inlägg jag kan på lunchen på jobbet på min bärbara där, som jag nog måste kämpa med hem idag då jag behöver en dator i jobbet och jobbar hemma imorgon...Men beställde hem delar till en ny dator igår! En dyr historia men en behövlig sådan. Så hopefully har jag datorbygg här hemma nästa helg.
 
 
Translation:
The reason why updates are low and such atm is because my computer at home has given up. The few time it starts up (after a lot of cursing) it works meh not so well. Latest fail it's giving me is that as soon as I try and save a picture or another file, doesn't matter if it's in photoshop or in like a web browser the whole shit freezes.
 
So I'm trying to prepare as much images for posts as I can during my lunch hour at work right now on my laptop there, which I probably have to carry home with me today because I need a working computer in my work and I work at home Fridays...But I ordered parts for a new computer yesterday! An expensive story but one that's seriously needed. So hopefully I will build a new computer next weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0