Loving Right Now...

Bufferapp.com. Jag hittade denna sida för inte så länge sen och jag älskar den! Jag använder den bara för min Twitter just nu dock. Det är en sida där du kan tidställa tweets osv i princip. Funkar även för Facebook m.m. Har letat efter ett lätt sätt att hålla min Twitter vid liv och jag har hittat det!
 
Energidryck. Med min ämnesomsätting (som är sjukligt skyhög) så ska jag ej dricka för mycket sånt här. MEN jag klarar av ca en om dagen nu mera jämfört mot förr då jag aldrig kunde ta en för blev knas. Är min life saver på kontoret ibland när det är mycket på jobbet.
 
Min Lista på Netflix. Jag har...inte ens koll på hur många filmer jag har men är ett antal. Och ibland pallar jag inte kolla igenom alla och välja en för att se på. Då är Min Lista på Netflix underbart där man sparat alla man bläddrat förbi och sen sparat som verkar intressant. 9 av 10 gånger är det en osedd film eller serie dessutom.
 
 
Translation:
Bufferapp.com. I found this site not that long ago and I am loving it! I'm just using it for Twitter at the moment. It's a site where you can schedule post for sites like twitter, facebook and more. Been looking for an easy way to keep my Twitter alive for a good while now and I've found it!
 
Energy drink. With my sky high metobalisim I'm not suppose to drink too much of these. BUT I can manage about one each day now compared to before when I couldn't drink it at all because it became chaos. It's my life saver at the office some days when there's a lot to do.
 
My List on Netflix. I have...I don't even know how many movies I own but it's a shit load of them. Sometimes I'm too lazy to look through them all in order to find one to watch. Then it's awesome to just log on Netflix and go throuhg My List there where I've saved all that interests me. 9 out of 10 times it's also a movie/show I haven't watched yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0