Hell Started To Freeze Over

Snön kom till Nyköping igår...till min förskräckelse. Alla som följt mig minst en vinter vet jag hatar vinter speciellt med snö. Inte så mycket som ligger kvar just nu dock eftersom det regnat lite men krävs fortfarande vinterjacka, mössa och vantar.
 
Idag har jag redan hunnit med ca 2 timmars jobb, handlat och gjort rent åt herr kanin. Vaknar ju fortfarande vid 6 snåret på vardagar, irriterande värre, så tog tillfället i akt idag! Kan jag bara sjunka in i helg ledigheten efter jobbet sen hehe.
Translation:
Snow arrived to my town yesterday...to my horror. All who have followed me for at least one Winter knows that I hate it with passion, even more so with snow. But there's not that much left on the ground but it's still cold outside so one needs to wear Winter clothes.
 
At this moment I've already gotten 2 hours of work done, food shopping and cleaned the bunny cage. I still wake up by myself, annoyingly enough, at 6AM on work days so I seized the moment today. I'm gonna be able to just sink into the weekend days off after work this afternoon.

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch, jag lider med dig!

Svar: Det är så ugh med snö! :(
Kitten

2014-11-07 @ 19:31:57
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0