Cover me up in a blanket of leaves...

Fortsätter vara cray på jobbet. Min stationära dator hemma är fortfarande inte bygg men blir hopefully det imorgon. Just nu samlar jag den lilla energi jag har kvar denna vecka för måste ner till kontoret efter att legat hemma i migrän 1 ½ dag. Fick mig en mental bitch slap för jag kört på för hårt med andra ord. Jag vet inte. Asså jobbet är bra men jag kan inte slappna av utanför, alla tror dock det är pga jobbet jag kör slut på mig själv vilket är så fel.
 
Jag är stressad 24 7 för känns som allt går antingen fel eller sönder. Sen för en nörd som mig att stationära pajade och jag fick punda ut 6000 spänn någon vecka innan mässan jag sparat till m.m tog faktiskt hårt. 9 av 10 kreativa saker går ej att göra utan en fungerande dator. Blä nä vad negativt detta inlägg blev. Men jag känner mig väldigt negativ till livet utanför jobbet just nu och jag vill inte. Kan jag inte bara få jobba dygnet runt och skita i allt annat?
 
Ta några cam pics som förvirrar alla då det verkar motsatta på dom. Tur man är bra skådespelare ey?
Translation:
Work continues to be cray. My home computer is still not put together but hopefully will be tomorrow. At this moment I'm collection the little energy I have left of this week because I have to head down to the office after been home with migraines for 1 ½ days. I got myself a mentally bitch slap because I've been at it too much. I don't know. I mean work is great but I can't relax outside of it, everyone seem to think it's because of work I slam into that mental wall but it's so wrong.
 
I'm stressed 24 7 right now and it feels like everything either goes wrong or breaks down. And for a nerd like me having to pay loads of money for a new computer all of the sudden only a few weeks before the nerdy convention that I've saved up to got me hard. 9 of 10 creative things I can't do without a working home computer. Bleh this post got so negative. But I feel very negative to life outside work right now and I just don't want to. Can't I just work 24 7 and not give a fuck about anything else?
 
Have some cam pics which shows the opposite. Good thing you act your moods good huh?

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Söt o fin som vanligt. <3

Svar: <333
Kitten

2014-11-21 @ 08:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0