New In: Merchandise Update!

Idag fick jag paket och det var en ny baby som flyttade hem till samlingen! Blir att ta ut ur boxen och sätta ihop för måste ha han sittandes på sin fin fina motorcykel. Nedanför är två babies jag inte visat, berättade jag hade beställt Merle Zombie men that's it.
 
Translation:
Today I got a package and it was a new baby that moved in with the merchandise family! Will take it out of the box and put it together because he has to be sitting on his motorcycle. Also two new babies I haven't shown yet, I told you all I ordered Merle Zombie but that's it.

Kommentarer
Postat av: stefan

Nu har jag också Daryl:) men det första jag gjorde var och ha bort kniven :(

Svar: Woot! Ånej, jag hade gått under! D:
Kitten

2014-05-25 @ 16:26:08
Postat av: Karin

Var beställer du dom från? ^_^

Svar: Beror lite på ^^ TWD grejerna har jag beställt ifrån Webhallen :) Men Freddy hittade jag i en liten butik i stan o.o
Kitten

2014-05-27 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0