{{ Spray Cleaner for Makeup Brushes by Kicks }}

Vill tipsa om denna! Ett av mina bästa köp ifrån Kicks (och inom sminkväg). Använder den dagligen efter att jag har sminkat mig osv. Gör penseln så gott som ny! Men detta är like till för att ta bort överflödigt smink på penseln, så dom är nice tills nästa sminkning. Sen får man ju grovrengöra, jag gör det minst en gång i veckan nu när jag använder denna. Men då kör jag bara med mitt schampoo osv jag har till mitt hår ;) Billig jäkel också, kostar bara 59kr och den är dryg som satan så den räcker lääääänge! Nu är jag värsta amatören när det kommer till smink men håller på leker runt just nu, försöker lära mig once and for all så denna används flitigt hehe. Sen att man nog ser ut som en clown vissa dagar får man ta...man lär sig ju av sina misstag trots allt!

Kommentarer
Postat av: Ang

Wow, verkar ju toppen! Aldrig ens hört talas om, bra tips kitten! :)

Svar: Det är awesome! Och billig jämfört vad sånt brukar kosta :) (dom brukar ha erbjudande 2 för 100kr också) Tack, kul det gillas! :P
Kitten

2014-03-06 @ 10:09:08
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Det kanske man borde testa för mina penslar är verkligen skit snuskiga, ha ha.

Kram

Svar: Haha, den kickar ass! :P Men kom ihåg rengöring 1 gång i veckan utöver bara ;) Kramar!
Kitten

2014-03-06 @ 15:41:09
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0