I Pray To Castiel To Get His Feathery Ass Down Here

Sitter på kontoret med min hair bun som förföll pga det äckliga vädret vi har här i Nyköping! Har på mig en mini Supernatural outfit idag eftersom nytt avsnitt är ute och...jag är dökär i min Castiel tisha, get off my back! Har kommit fram till två saker so far idag: 1) Jag behöver dränka min hair bun i hårspray mera i framtiden och 2) Jag behöver mer Supernatural kläder i garderoben. Men jag ska käka upp min lunch nu och sen get back to work :) Vad har ni för er idag?
 
Translation:
At the office with my hair bun that got destroyed because of the icky weather we have here! I'm wearing a mini Supernatural outfit today since a new episode is out and...I'm in love with my Castiel tee ok, get off my back! I have figured out two things so far today: 1) I need to drown my hair bun in more hairspray in the future and 2) I need more Supernatural clothes in my wardrobe. I'm gonna finish my lunch now and then get back to work :) What are you up to today?

Kommentarer
Postat av: Christina

Castiel tröjan <3 Och väldigt passande med flanell när man kollar på Supernatural :) Har inte hunnit kolla på senaste avsnittet än, men läst att det kommer vara uppehåll igen :(( till mitten av april tror jag.

Svar: Cas <33 Helt klart! Japp, är påsk uppbehållet som knackar på :/ USA är fan experter på säsong uppbehåll asså D:
Kitten

2014-03-27 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0