{{ I made it out alive! }}

Kom ut med 2 kassar och en trådback ifrån IKEA idag. Glömde säkert hälften som jag hade på listan men jag blir alltid förvirrad/stressad/fed up på galenheterna inne på IKEA. Var av att jag bara åker dit typ 1 gång per år max. Nerd garderoben i sovrummet fick sig en upgrade, banka ihop den lilla jäkeln direkt nästan hehe.
 
Translation:
I came out with 2 bags and some storage from IKEA today. I'm sure I forgot about half on my list but I always get confused/stressed/fed up because of the madness in there. Which is why I only go there like once a year at the most. The nerdy closet in my bedroom got an upgrade, I banged that sucker together fast hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0