Two More Days

2 arbetsdagar kvar sen semester, woha tiden går fort! Ska hinna med apotek idag på lunchen för herr Oliver har fått sig någon mindre infektion i ögat. Är absolut inget allvarligt och han har ej ont eller något men vill nypa skiten tidigt så blir att köpa dyr men vad jag hört jäkligt bra salva idag. Men inget pris är för dyrt för min lilla plutt. Så blir att gå till honom varje dag nu fram tills kryssningen. Och sen, sen flyttar han hem till mig. Vilket jag nog inte har berättat i bloggen? ...hm, har nog inte sagt något om kryssningen heller haha...
 
Translation:
2 more work days then vacation, woha time moves fast! Gonna head off to the pharmacy today during my lunch because mr Oliver has a small eye infection. Nothing serious at all and he's not in pain or such but I want to treat it early so it doesn't get worse. Expensive but damn good (I've read) ointment has to be bought. But no price is too high for my baby. So I'm going to go there every day now until I go on my cruise. And then, then baby moves home to me. Which I don't think I've told you in the blog? ...hm, I haven't said anything about the cruise either lol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0