The Last of Us // Re-Game

Igår var en sån där dag då det var mycket ifrån alla håll så man bara bröt ihop när man kom hem till slut. Men man måste få ha såna dagar också faktiskt. Efter att ha tagit en kvälls promenad för att få annan sinnesstämning så startade jag upp The Last of Us, så re-gamear det återigen.
 
Translation:
Yesterday was one of those days when there was a lot from everywhere and you just break down when you finally get home. But you need those days too sometime so. After a walk to get a more calm mind I started up The Last of Us, so I'm once again re-gaming it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också spela the last of us >.< vill också ha ett ps3! stupid money >.<
hoppas att en spelkväll fick dig på bättre humör ♥

Svar: Det är underbaraste spelet ever! ♥ Jo, fick mig på bättre humör till slut :)
Kitten

2014-06-05 @ 08:56:37
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Åååh vill sååååå gärna spela deeet!!

Svar: Det är love! ♥
Kitten

2014-06-05 @ 09:34:02
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Ang Starfighter

...anonym var jag IGEN. varför vägrar din blogg visa mitt namn ibland haha xD

Svar: Min blogg är ond, den umgås för mycket med mig haha xDD
Kitten

2014-06-05 @ 10:08:23
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/
Postat av: Bunny Therése

BÄSTA SPELET!

Svar: JA KÄRLEK! <33
Kitten

2014-06-05 @ 22:11:19
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0