{{ Monday }}

Måndag morgon och jag ska snart dra iväg till kontoret! Efter jobbet (eller lunchen om jag hinner) så ska jag på stan för att uträtta några ärenden, bland annat köpa ny allergi medecin, you know såna "roliga" saker ;) Hoppas på jag kommer hem till Ebay paket sen eller nya prints i varje fall.
 
Om ni undrar varför jag är offline ganska så mycket just nu så är det för att jag försöker lära mig att verkligen koppla av. Inte ha total ångest fuck up för jag inte har mobilen i handen osv. Jag tränar på att bara sitta i soffan/göra något annat och bara vara.
 
Translation:
Monday morning and I'm gonna head off to the office soon! After work (or lunch if there's time) I have to go into town to do some stuff, like buying new allergy medecine, you know those kind of "fun" things ;) Hoping I'll be met by Ebay packages or at least my new prints later.
 
If you're wondering why I'm offline a lot lately it's because I'm teaching myself to truly relax. Not to have complete fuck up anxiety just because I don't have my phone in my hand and so on. Teaching how to just sit in my couch/do something else and just breathe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0