{{ Full Rulle! }}

Inrednings tidningar, kanin mys och flyttlådor är min privata vardag just nu! Idag hämtades äntligen nycklarna till lägenheten och jag har precis slutat packat för dagen. Är så mycket grejer som ska ner fortfarande och gå igenom. Fan vad jag samlar på mig saker asså haha! Det ska bli skönt att få nya möblerna levereade redan imorgon och börja flytta men det är lite ångest framkallande också. Jag har svårt att ta en sak i taget och oroar mig alldeles för mycket i onödan. Så om det blir tyst över helgen så vet ni varför :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oh, har du en kanin ? :)

Svar: Hehe ja, min lilla plutt ^^
Kitten Black

2014-01-02 @ 23:41:37
URL: http://japaniloveyou.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Älskar din blogg!
*följer på bloglovin*

Svar: Åh, tack! <3
Kitten Black

2014-01-03 @ 16:11:40
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Karin

Oliver är sååååå underbart söt!!!:)

Svar: hihi, jo han har det där lilla extra :P
Kitten Black

2014-01-03 @ 16:58:19
Postat av: Carro - en alternativ bloggerska

Hej! Hade tänkt berätta för dig att jag givit dig och några andra bloggare en blogaward. Checka min blogg för mer info :) Kramisar Carro

Svar: Åh, gulle du! <3 Tack :) Jag kollar in det så fort jag får tid över ifrån flytten idag! ^^ Kram <3
Kitten Black

2014-01-03 @ 18:23:29
URL: http://quiethell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0