Going To Middle-Earth One Last Time...

Idag så ska jag en sista gång till Middle-Earth! Dags för sista Hobbit på bio och känns lite så där...blandat. Dels känner jag mig gammal som vart med i båda omgånger inom denna era men till största del känner jag mig lyckligt skattad. Minns än hur man stod där, tonårings anda, i kö mitt i vintern kl för-tidigt-på-morgonen en onsdag för biljetter släpptes, i hopp att man skulle få till premiären!
Men innan det så är det julhandling och middag på menyn! :)
 
Translation:
Today I'm going to Middle-Earth for one last time! It's time for the last Hobbit movie and it's mixed feelings. Part of me feels old to having been around two of these triologies but mostly I feel blessed. I still remember the teenager of me standing in line, in the middle of Winter way to early in the morning on a Wednesday to get tickets for the premiere.
 
But before that it's Xmas shopping and dinner on the menu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0