Tuesday // Back To Work

Största delen av lång helgen flydde jag ut på landet ifrån det kaos jag kallar liv. Kom hem i söndags och hade igår för mig själv. Idag är det tillbaka till jobb som gäller och jag känner hur min kropp bara gallskriker nej till precis allt. Hoppas ett par timmar på kontoret får mig att tänka på annat.
 
Translation:
I spent the biggest part of the weekend out on the country, taking a break from the chaos I call life. Got home Sunday again and yesterday I tried to have a "me day". Today it's back to work and I can feel my body just scream no to everything. Hoping a few hours at the office gets my mind of it.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Uuuuuuh har varit på jobbet i en timme och inte fått något gjort alls. Vill gå hem till min säng och gömma mig :(
Lycka till idag!

Svar: Jag fick morgon jobbet hemma gjort, sakta men säkert och ska tvinga mig till kontoret snart ugh :(Detsamma gumman, vi får peppa varandra! <3
Kitten

2014-04-22 @ 09:00:04
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0