Now I Can Become A Dragon!

Dagen har bestått av koffein intag i 170, jobb på kontoret och njutande av solen. När jag kom hem möttes jag av något nytt fint och nu kan jag bli en drake! Men nu ska jag njuta av sista koppen kaffe för dagen innan jag myser ner i soffan till nya Game of Thrones.
 
Translation:
The day has been about drinking coffee & tea, work at the office and enjoying the sun. When I got home I was met by something new and lovely so now I can become a dragon! But right now I'm going to enjoy the last cup of coffee for today and then get cozy in the sofa while watching the new episode of Game of Thrones.

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Vill se Drak-outfit! :D

Svar: Meuw meuw! :D
Kitten

2014-04-14 @ 21:29:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Men vänta! Äre det drak-leggings!!!?? VILL SE MER! VILL HA!!

Svar: Hehe ja är drak fjälll leggings :D Kommer en outfit hopefully nästa vecka! ^^
Kitten

2014-04-15 @ 09:49:29
URL: http://www.xn--annard-0xa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0