It's Saturday Baby!

Hade tänkt att åka ner på stan och shoppa lite idag faktiskt. Tills jag kom på att shopping utbudet i Nyköping är (och har vart ett bra jävla tag nu asså) skratt retande! Så jag skippar nog den planen och lägger mina pengar online istället hehe. På tal om online shopping ramla 2 väldigt fina saker ner i veckan hihi, visar sen! :3
 
Translation:
The plan was to go into town and do some shopping today but then I remembered that shopping in my town (is and have been for a good while now) suck balls! So fuck that, I'm gonna shop online instead lol. Speaking of online shopping 2 lovelies arrived this week, gonna show you later! :3

Kommentarer
Postat av: Alice

Var köpte du tröjan? ♥

Svar: Jag hittade den på KappAhl men är ett bra tag sen :O
Kitten

2014-04-26 @ 12:04:50
URL: http://miranodesign.blogg.se/
Postat av: Mr. Wookie

Olala!!!!!!! ;)

Svar: xD <3
Kitten

2014-04-27 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0