"I Can Do This"

Istället för hårfix igår så låg jag hemma i migrän. Lyckades hålla mig kvar hela dagen på kontoret dock men typ en halv sekund efter jag slutat braka det loss bleh. Men ska vi se saker ifrån ljusa sidan så är jag huvudvärksfri idag. Slutkörd ja men huvudvärksfri.
 
Just nu sitter jag med kaffe i högsta hug med Johnny Cash på i bakgrunden. Ska snart göra mig klar för dagen och sen knalla iväg till kontoret. Psykologen efter jobbet och sen middag hemma hos föräldrarna.
 
Translation:
Instead of getting my hair fixed I spent my night home with a migraine. I managed to work all my hours but hell broke lose soon as I went off work. But if we're gonna look at it from the bright side, I have no headache today. Fucking exhausted yes but no headache.
 
Right now I'm drinking my coffee while listening to Johnny Cash. Gonna get ready for today soon and walk to the office. Therapy after work and then dinner at the parents.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0