{{ Yesterday // Stockholm }}

 
Igår drog jag iväg till Stockholm! Gick runt själv ett tag innan jag mötte upp syster som kom med en senare buss. Så det var en shopping + systermys dag igår, vilket var nice and needed. Mesta som köptes var smink men kom även hem med ett par Batman leggings och Demonia stövlar. Ok, jag vet...men liksom jag fick dom för 499 kr ok, då tackar man inte nej till fina skor som Demonia! Vi avslutade shoppingen med sushi till middag innan vi fnittrade runt på Centralstationen 2-3 timmar väntandes på tåget. För övrigt vill jag att Topshop ska få bättre sortiment i butik här i Sverige.

Kommentarer
Postat av: catarina

håller med o det sistnämnda! :o

2013-11-10 @ 13:20:47
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0