{{ yesterday // lovely times }}

Gårdagen var underbar trots regn rusket ute som höll i sig nästan hela dagen! Satt på kontoret i mina ny Batman leggings (köpta på H&M) och jobbade fram tills 17.00 då jag gick lite på stan för att sen möta upp awesome people för fika mys. Blev mega överraskad när ett stort paket hamnade på bordet och dom sa åt mig att öppna haha. I paketet var den finaste Sabretooth Legendary Scale Bust! Jag är så jävla glad och överlycklig och faktiskt rörd av hela gesten!
 
Denna finaste darling är en limited edition och om minnet ej sviker mig så finns det endast 150 st (!). Sabretooth har sedan barnsben varit en stor favorit inom X-men och jag har dregglat över denna ända sedan Petri fick in den i butiken. Dom var väl trötta på att torka upp dreggel hehe ;) Kommer stå fint i centrum sen i framtida lägenheten! Samtidigt som det kliar i fingrarna att slita upp den så...ja asså jag vet hur väl paketerat dessa brukar vara och exakt hur krångligt det är att få ner dom igen haha. Är jag smart borde jag hålla i tyglarna och vänta tills jag har flyttat igen men får se...hehe. Tack igen alla som gav mig denna baby!
 
För er som är lite förvirrade nu varför folk helt random bara droppar ner ett stort paket som denna...jag fyller år idag! :) Så var en tidig födelsedags present hihi!

Kommentarer
Postat av: catarina

grattis gull!

Svar: tack så mycket, finaste! <33
Kitten Black

2013-11-13 @ 13:00:05
URL: http://creatingtoinspire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0