{{ fashion cravings // inspo }}

Det är ofta (typ alltid) jag sitter på sidor online, dregglar över allt som finns av det jag vill ha. Men för det mesta knallar jag vidare till Ebay för att hitta något liknande (ibland hittar man exakt samma sak men några 100ringar billigare). Men måste nog fan beställa den där Zombie tishan ifrån Topshop för satan i gatan så snygg! Och ja, jag älskar svart. Jag trivs som fisken trivs i havet i svart eller andra mörka färger. De få gånger jag köpt i annan färg slutar med att jag ger bort/säljer plagget med tags kvar på haha. Är väl vitt jag kan byta till ibland om det är snyggt tryck på.

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Är precis som du och trivs bäst i svart men jag gillar även kläder med starka färger.
Det sämsta med svarta kläder just nu för mig är att jag har två vita, långhåriga katter så kläderna är inte svarta så länge.

Gillar förresten de 2 klänningarna i kollaget:)

Kram!

Svar: Skönt att höra någon är likadan :P Ajsing, kan tänka mig det är ett problem. Min kanin är ljus i teckningen och det syns megamycket, så kan tänka mig med vitt.
Kram på dig !
Kitten Black

2013-05-30 @ 23:40:36
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0