{{ Hello Babies }}

Halvt awkward bild, tog ett ex antal ego pics när jag hade kommit hem i lördags. Så ser självklart trött ut på alla med fucked up torra läppar och mitt lazy eye glider iväg lite på egna äventyr haha :P
 
Just i denna stund ska jag greppa filten och förflytta mig till sovrummet och TVn. Blir att dra igång Netflix på PS3 för att nörda lite på Vampire Diaries! Ja, jag är fortfarande hooked and being judged for it haha.
 
Försöker få något bra schema med det här att blogga + jobba heltid. Och även ha tid för alla andra av mina intressen...pratar förstås om att redigera/fota m.m till bloggen. Hur gör ni egentligen? Har ni superkrafter? Lär mig! Bli min Yoda hörni!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag tror fasen jag har superkrafter, för jag förstår inte hur jag har klarat av att jobba så här mycket som jag gör nu ca-razy! :O

Jättefin bild, faktiskt!

Svar: Know the feeling! Fast ska gå ner lite i tid snart, thank god :O
Tack finaste! <33
Kitten Black

2013-12-04 @ 07:33:33
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men fin :D

Svar: Du ja! Tack <33
Kitten Black

2013-12-07 @ 21:21:02
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0